Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/10142
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمحمد احمد بهجت خلف-
dc.date.accessioned2023-11-26T07:35:03Z-
dc.date.available2023-11-26T07:35:03Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.other373.19358و-
dc.identifier.other690ل-
dc.identifier.urihttp://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/10142-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ديالىen_US
dc.subjectالسلوك المعرفيen_US
dc.titleأثر استراتيجية التعلم المتمركز على المهمة (TBL) في اكتساب المفاهيم الاحيائية لدى طلاب الصف الثاني المتوسط في مادة العلومen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:ماجستير

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
398.pdf1.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.