Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/11884
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorعلي ثامر جعفر كريم-
dc.date.accessioned2024-01-18T07:48:02Z-
dc.date.available2024-01-18T07:48:02Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.other372.6414و-
dc.identifier.other354ل-
dc.identifier.urihttp://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/11884-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ديالىen_US
dc.subjectالتعريف بالبحثen_US
dc.titleاَثر توظيف أساليب متنوعة مبنية على أساس الذكاءات المتعددة في الفهم القرائي في مادة المطالعة لدى طلاب الصف الرابع الأدبيen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:ماجستير

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ع55.pdf278.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.