Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/12649
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorناظم كاظم جواد-
dc.contributor.authorنبيل محمود شاكر-
dc.contributor.authorنبراس علي لطيف-
dc.date.accessioned2024-03-15T11:36:59Z-
dc.date.available2024-03-15T11:36:59Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationhttps://alfatehjournal.uodiyala.edu.iq/index.php/jfathen_US
dc.identifier.issn1996-8752-
dc.identifier.urihttp://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/12649-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherمجلة الفتح للبحوث التربوية والنفسيةen_US
dc.relation.ispartofseries14;2-
dc.titleأثرا لتعلم التفاعلي بالحاسوب في الأداء المهاري والتحصيل المعرفي لرفعة النتر برفع الأثقال لدى طلاب كلية التربية الرياضيةen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مجلة الفتح / The Al-Fateh Journal for Educational and Psychological Research

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf195.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.