Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/13654
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorریاض حسین علي-
dc.date.accessioned2024-04-01T20:06:15Z-
dc.date.available2024-04-01T20:06:15Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationhttp://148.72.244.84:8080/jspui/submit#dc_contributor_authoren_US
dc.identifier.issn1996-8752-
dc.identifier.urihttp://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/13654-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherمجلة الفتح للبحوث التربوية والنفسيةen_US
dc.relation.ispartofseries13;6-
dc.titleأثر استخدام طریقة المناقشة في تحصیل طلبة الصف السادس الأدبي في مادة التربیة الإسلامیةen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مجلة الفتح / The Al-Fateh Journal for Educational and Psychological Research

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf342.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.