Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/13970
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorعبد الستار احمد مراد-
dc.contributor.authorعلي عبد الرحمن جمعة-
dc.date.accessioned2024-04-07T07:16:35Z-
dc.date.available2024-04-07T07:16:35Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationhttp://148.72.244.84:8080/jspui/password-loginen_US
dc.identifier.issn1996-8752-
dc.identifier.urihttp://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/13970-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherمجلة الفتح للعلوم التربوية والنفسيةen_US
dc.relation.ispartofseries10;1-
dc.titleدراسة مقارنة بين أنموذجين لتدريس المعادلة الكيميائية في تحصيل طلاب الصف الثاني المتوسطen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مجلة الفتح / The Al-Fateh Journal for Educational and Psychological Research

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf369.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.