Please use this identifier to cite or link to this item:
http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/14611
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | مشتاق مجيد صباح | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-11T07:21:53Z | - |
dc.date.available | 2024-09-11T07:21:53Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.other | و371.89 | - |
dc.identifier.other | ل49 | - |
dc.identifier.uri | http://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/14611 | - |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | جامعة ديالى | en_US |
dc.subject | التناقض المعرفي | en_US |
dc.title | اثر استراتيجية التناقض المعرفي في تنمية التفكير الناقد لدى طلاب الصف الخامس الادبي في مادة التاريخ | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | ماجستير |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.