Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/14701
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorياسر فيصل جاسم المزروعي-
dc.date.accessioned2024-09-25T08:31:43Z-
dc.date.available2024-09-25T08:31:43Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.other372.8942و-
dc.identifier.other372ل-
dc.identifier.urihttp://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/14701-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ديالىen_US
dc.subjectتنمية التفكير التأمليen_US
dc.titleأثر أنموذج جيرلاك وإيلي في تحصيل طلاب الصف الرابع الادبي في مادة التاريخ ودافعيتهم نحو المادةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:ماجستير

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
76.pdf239.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.