Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/15537
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorسارة شامل اسماعيل ابراهيم النيار-
dc.date.accessioned2025-01-16T07:54:46Z-
dc.date.available2025-01-16T07:54:46Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.other372.3571و-
dc.identifier.other1024ل-
dc.identifier.urihttp://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/15537-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ديالىen_US
dc.subjectاستراتيجية التكتلen_US
dc.titleأثر استراتيجية التكتل في اكتساب المفاهيم العلمية لدى تلامذة الصف الخامس الأبتدائي وتفكيرهم المنظوميen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:ماجستير

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf704.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.