Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/16694
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorاحمد سعدي-
dc.date.accessioned2025-10-14T09:47:06Z-
dc.date.available2025-10-14T09:47:06Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.otherو-
dc.identifier.otherl1009-
dc.identifier.urihttp://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/16694-
dc.subjectاكتساب المفاهيمen_US
dc.titleأثر استراتيجية التعارض المعرفي في اكتساب المفاهيم الفيزيائية لدى طلاب الصف الثاني المتوسط وتفكيرهم الماهرen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:دكتوراه

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.