Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/16699
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorساره شامل-
dc.date.accessioned2025-10-19T07:12:03Z-
dc.date.available2025-10-19T07:12:03Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.otherو 372.3571-
dc.identifier.otherl 1003-
dc.identifier.urihttp://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/16699-
dc.subjectالتكتلen_US
dc.titleأثر استراتيجية التكتل في اكتساب المفاهيم العلمية لدى تلامذة الصف الخامس الأبتدائي وتفكيرهم المنظوميen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:ماجستير

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf704.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.