Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/4009
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorسوزان عبد الستار عبد الحسين الحبيب-
dc.date.accessioned2023-10-17T07:57:24Z-
dc.date.available2023-10-17T07:57:24Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.other372.6214و-
dc.identifier.otherل264-
dc.identifier.urihttp://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/4009-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ديالىen_US
dc.subjectظاهرة اجتماعيةen_US
dc.titleأثر توظيف المراحل الخمس للكتابة في الأداء التعبيري لدى طلاب الصف الثاني المتوسطen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:ماجستير

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
95.pdf649.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.