Please use this identifier to cite or link to this item:
http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/4017
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | زهير عبد ابراهيم التميمي | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-17T08:02:51Z | - |
dc.date.available | 2023-10-17T08:02:51Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.other | 372.8922و | - |
dc.identifier.other | ل265 | - |
dc.identifier.uri | http://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/4017 | - |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | جامعة ديالى | en_US |
dc.subject | تاريخ علم اجتماعي | en_US |
dc.title | اثر إستراتيجية التعليم المتمايز في تعديل التصورات البديلة للمفاهيم التاريخية لدى طالبات الصف الرابع الادبي | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | ماجستير |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.