Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/6215
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorانتصار علي حسين-
dc.date.accessioned2023-10-23T05:46:22Z-
dc.date.available2023-10-23T05:46:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.other372.6647و-
dc.identifier.other357ل-
dc.identifier.urihttp://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/6215-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ديالىen_US
dc.subjectتطوير الاساليبen_US
dc.titleأثر استخدام استراتيجية ( فكر – زاوج – شارك ) في تحصيل طلبة قسم التربية الفنية في مــادة المســرح المدرسيen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:ماجستير

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
171.pdf296.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.