Please use this identifier to cite or link to this item:
http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/6256
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | جليلة جوير عبدالله | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-23T06:36:39Z | - |
dc.date.available | 2023-10-23T06:36:39Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.other | و796.32561 | - |
dc.identifier.other | ل701 | - |
dc.identifier.uri | http://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/6256 | - |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | جامعة ديالى | en_US |
dc.subject | القابلية والاستعداد | en_US |
dc.title | اثر منهج تعليمي وفق استراتيجية المعرفة ماوراء الادراكية لتصنيف (Bayer) في المعرفة العلمية والتفكير الابداعي وتعلم مهارتي الارسال والاستقبال بالكرة الطائرة للطالبات | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | دكتوراه |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.