Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/7610
Title: فاعلية التسويق الإلكتروني في توجه المرأة نحو الصناعات اليدوية
Authors: دينا السعيد أبو العلا
Keywords: التسويق الالكتروني - فاعلية --الصناعات
Issue Date: Mar-2022
Publisher: جامعة ديالى - مركز أبحاث الطفولة والأمومة
Citation: https://childcenter.uodiyala.edu.iq/uploads/ALAA2023-2023/book%20cunter/%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%AD%D8%AB%20%D8%A7%D9%84%D8%AE%D8%A7%D9%85%D8%B3.pdf
Series/Report no.: 13;1
Abstract: حدوث تغرتإت مجال إلتكنولوجيا، وإإلستخدإمات إلمختلفة لالنت ر ي يل إلتقدم إلهائل وإلرسي ع ف ترتب ع ، إلعديد من أساليب إلحياة إلمعارصة ، وإستحدإث أساليب جديدة تتوإفق وطبيعة إلتطور إلتكنولو ج ي ي وإسعة ف يل إلعةلقات إإلجتماعية وإإلقتصادية ، وإلذى إنعكس بدوره ع عد إلتسويق ٌ ونية ، وإلذي ي إآلونة إألخرتة ظهور إلتجارة إإللكت ر ي رت ظهرت ف ومن إلمستجدإت إإلقتصادية إل وي ج للعديد من إلسلع وإلخدمات ، ومنها إلصناعات إإلعةلن ، وإلت ر ي ا ف ً إ هام ً أحد أشكالها ، لعب دور ي ون إؤللكت ر ي عرض إلمن ي ف ون يل إليدوية ، فقد ساهم إلتسويق إإللكت ر بالصناعات إليدوية ، ووصولها ؤ تجات إلمختلفة للعاملري وي ج ، لكل عنارص إلتسويق من إإلعةلن ، وإلتسعرت ، وإلت ر ي ون رشإئها ، بما يشمله إلتسويق إإللكت ر ي من يرغب ف يل تكاليف باهظة لعرض منتجاتهم ا مفتوحة طوإل إليوم ، كما أنه إل يحتاج ؤ ً وإلعرض وإلطلب فهو بمثابة سوق ، رت تضم فئات يع، وإل للصناعات إليدوية ظهور شبكات إلتوإصل إإلجتما ي ون وقد زإد من أهمية إلتسويق إإللكت ر يل إنتشار إلصناعات إليدوية مختلفة من إلناس ، ساعدت بدورها ع ، وهو ما تحاول إلورقة إلبحثية إلرإهنة ؤيضاحه
Description: The tremendous and rapid progress in the field of technology, and the various uses of the Internet, resulted in wide changes in many contemporary ways of life, and the development of new methods that correspond to the nature of technological development, which in turn was reflected in the social and economic relations Among the economic developments that have emerged recently is the emergence of electronic commerce, of which e-marketing is one of its forms, playing an important role in advertising and promoting many goods and services, including handicrafts. He wants to buy it, including electronic marketing for all marketing elements of advertising, pricing, promotion, supply and demand, as it is an open market throughout the day
URI: http://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/7610
ISSN: 1998- 6424
Appears in Collections:الكتاب السنوي لمركز ابحاث الطفولة والامومة/ Yearbook of the Childhood and Maternal Research Center

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
البحث الخامس.pdf3.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.