Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/8651
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorسكينة محمد علي-
dc.date.accessioned2023-11-09T05:52:51Z-
dc.date.available2023-11-09T05:52:51Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.other372.3528و-
dc.identifier.other597-
dc.identifier.urihttp://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/8651-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ديالىen_US
dc.subjectالتعلم الجماعيen_US
dc.titleأثر استراتيجية Rally في التحصيل والثقة بالنفس لدى تلميذات الصف الخامس الأبتدائي في مادة العلومen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:ماجستير

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
326.pdf2.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.