Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/8699
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorسعاد موسى يعقوب السلطاني-
dc.date.accessioned2023-11-09T07:13:11Z-
dc.date.available2023-11-09T07:13:11Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationhttp://148.72.244.84:8080/jspui/submit#dc_contributor_authoren_US
dc.identifier.issn1996-8752-
dc.identifier.urihttp://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/8699-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherمجلة الفتح للبحوث التربوية والنفسيةen_US
dc.relation.ispartofseries24;2-
dc.subjectمنهج القرائن ، الاكتسابen_US
dc.titleأثر منهج القرائن في اكتساب المفاهيم الصرفية لطلبة كليات التربية الأساسيةen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مجلة الفتح / The Al-Fateh Journal for Educational and Psychological Research

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf1.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.