Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/10813
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorنور محمد رضا الجوراني-
dc.date.accessioned2023-12-07T06:02:07Z-
dc.date.available2023-12-07T06:02:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.other373.1932و-
dc.identifier.other720ل-
dc.identifier.urihttp://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/10813-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ديالىen_US
dc.subjectالتعلم القائمen_US
dc.titleاثر استراتيجية التعلم القائم على البحث في تحصيل طلاب الصف الثاني المتوسط في مادة العلوم وتفكيرهم التحليليen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:ماجستير

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
425.pdf940.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.