Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/11936
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمحمد حاتم هادي حميد-
dc.date.accessioned2024-01-22T06:58:10Z-
dc.date.available2024-01-22T06:58:10Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherو370.15292-
dc.identifier.otherل554-
dc.identifier.urihttp://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/11936-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ديالىen_US
dc.subjectالتبرير الاخلاقيen_US
dc.titleالكمالية التكيفية والضغوط المدركة وعلاقتهما بالتبرير الاخلاقي لدى مدرسي المرحلة الثانويةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:دكتوراه

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
191.pdf1.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.