Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/13669
Title: أثر استخدام طریقة الأحداث المتناقضة في تحصیل طالبات الصف الثاني المتوسط وتفكیرھن العلمي
Authors: ماجد عبد الستار البیاتي
إیمان خلف مھدي
Issue Date: 2009
Publisher: مجلة الفتح للبحوث التربوية والنفسية
Citation: http://148.72.244.84:8080/jspui/submit#dc_contributor_author
Series/Report no.: 13;6
URI: http://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/13669
ISSN: 1996-8752
Appears in Collections:مجلة الفتح / The Al-Fateh Journal for Educational and Psychological Research

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf314.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.