Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/13940
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorكريم علوان عبدالله-
dc.date.accessioned2024-04-06T11:45:02Z-
dc.date.available2024-04-06T11:45:02Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationhttps://alfatehjournal.uodiyala.edu.iq/index.php/jfathen_US
dc.identifier.issn1996-8752-
dc.identifier.urihttp://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/13940-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherمجلة الفتح للبحوث التربوية والنفسيةen_US
dc.relation.ispartofseries9;3-
dc.titleاثر مزج نمطين للتغذية الراجعة (الكيفية-الكمية) في تحسين الاداء التعبيري لتلامذة الصف الخامس الابتدائيen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مجلة الفتح / The Al-Fateh Journal for Educational and Psychological Research

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21.pdf329.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.