Please use this identifier to cite or link to this item:
http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/14491Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | جليلة جوير عبدالله | - |
| dc.date.accessioned | 2024-07-23T08:05:03Z | - |
| dc.date.available | 2024-07-23T08:05:03Z | - |
| dc.date.issued | 2021 | - |
| dc.identifier.other | 796.32561و | - |
| dc.identifier.other | 618ل | - |
| dc.identifier.uri | http://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/14491 | - |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.publisher | جامعة ديالى | en_US |
| dc.subject | التفكير الإبداعي | en_US |
| dc.title | اثر منهج تعليمي وفق استراتيجية المعرفة ماوراء الادراكية لتصنيف (Bayer) في المعرفة العلمية والتفكير الابداعي وتعلم مهارتي الارسال والاستقبال بالكرة الطائرة للطالبات | en_US |
| dc.type | Thesis | en_US |
| Appears in Collections: | دكتوراه | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.