Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/14959
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorسلوان عبد احمد التميمي-
dc.date.accessioned2024-10-06T08:06:37Z-
dc.date.available2024-10-06T08:06:37Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.other177ل-
dc.identifier.urihttp://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/14959-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ديالىen_US
dc.subjectتنمية مهارات التفكير التأريخيen_US
dc.titleاثر إستراتيجية التعلم المستند إلى المشكلة في تنمية مهارات التفكير التأريخي لدى طلاب المرحلة الإعداديةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:ماجستير

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdf265.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.