Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/15533
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorأحمد سعدي كاظم شراد-
dc.date.accessioned2025-01-16T07:33:56Z-
dc.date.available2025-01-16T07:33:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.other1030ل-
dc.identifier.urihttp://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/15533-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ديالىen_US
dc.subjectاستراتيجية التعارض المعرفيen_US
dc.titleأثر استراتيجية التعارض المعرفي في اكتساب المفاهيم الفيزيائية لدى طلاب الصف الثاني المتوسط وتفكيرهم الماهرen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:ماجستير

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.