Please use this identifier to cite or link to this item:
http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/16549
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | سندس راضي داود سلمان | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-11T06:32:39Z | - |
dc.date.available | 2025-06-11T06:32:39Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.other | 710ل | - |
dc.identifier.uri | http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/16549 | - |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | جامعة ديالى | en_US |
dc.subject | أسلوب الارشادين | en_US |
dc.title | أثر الأسلوبين الإرشاديين (الهندسة النفسية وتنظيم الانفعال المعرفيّ) في تخفَّيض الضَّجر الأكاديميّ لدى طالبات الأقسام الدَّاخليَّة | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | دكتوراه |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.