Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/16549
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorسندس راضي داود سلمان-
dc.date.accessioned2025-06-11T06:32:39Z-
dc.date.available2025-06-11T06:32:39Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.other710ل-
dc.identifier.urihttp://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/16549-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ديالىen_US
dc.subjectأسلوب الارشادينen_US
dc.titleأثر الأسلوبين الإرشاديين (الهندسة النفسية وتنظيم الانفعال المعرفيّ) في تخفَّيض الضَّجر الأكاديميّ لدى طالبات الأقسام الدَّاخليَّةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:دكتوراه

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf5.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.