Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/16826
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorحسن عيسى ميرزا صاية-
dc.date.accessioned2025-12-08T06:37:32Z-
dc.date.available2025-12-08T06:37:32Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/16826-
dc.description.abstractThis research aims to determine the effectiveness of integrating active learning and e-learning on the achievement of middle school students in mathematics. Toachieve the research objectives, the following null hypothesis was formulateden_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ديالى كلية التربية المقدادen_US
dc.subjectدمج التعليم النشطen_US
dc.titleفاعلية دمج التعليم النشط والتعليم الالكتروني في التحصيل لدى طلاب المرحلة المتوسطة في مادة الرياضياتen_US
dc.title.alternativeعدد خاص بالمؤتمر العلمي الدولي المدمج الثاني لكلية التربية ( المقداد ) حزيران لسنة 2025en_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:وقائع المؤتمرات في كليات جامعة ديالى / Proceedings of Conferences in The Colleges of Diyala University

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
(2).pdf4.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.