Please use this identifier to cite or link to this item:
http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/2848
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | حلا عدنان سعدي | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-10T06:35:15Z | - |
dc.date.available | 2023-10-10T06:35:15Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.other | و796.33481 | - |
dc.identifier.other | ل479 | - |
dc.identifier.uri | http://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/2848 | - |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | جامعة ديالى | en_US |
dc.subject | المهارية والانفعالية | en_US |
dc.title | أثر اسلوب التدريس المركب على وفق المجال الادراكي (تحمل الغموض- مقابل عدمه) في التحصيل المعرفي واداء بعض المهارات الاساسية بكرة القدم للطلاب | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | ماجستير |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.