Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/3123
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorشذا مثنى علوان الجشعمي-
dc.date.accessioned2023-10-13T14:48:15Z-
dc.date.available2023-10-13T14:48:15Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.other372.6141و-
dc.identifier.other82ل-
dc.identifier.urihttp://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/3123-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالطريقة التوليفيةen_US
dc.titleاثر تدريس قواعد اللغة العربية بالطريقة التوليفية في التحصيل و الانتقال اثر التعلم و الاحتفاظ به لدى طالبات الصف الخامس الادبيen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:ماجستير

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.