Please use this identifier to cite or link to this item:
http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/4544Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | علي ثامر جعفر كريم | - |
| dc.date.accessioned | 2023-10-18T05:57:45Z | - |
| dc.date.available | 2023-10-18T05:57:45Z | - |
| dc.date.issued | 2012 | - |
| dc.identifier.other | 372.6414و | - |
| dc.identifier.other | 271ل | - |
| dc.identifier.uri | http://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/4544 | - |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.publisher | جامعة ديالى | en_US |
| dc.subject | الادبيات والدراسات | en_US |
| dc.title | أَثر توظيف أساليب متنوعة مبنية على أساس الذكاءات المتعددة في الفهم القرائي في مادة المطالعة لدى طلاب الصف الرابع الأدبي | en_US |
| dc.type | Other | en_US |
| Appears in Collections: | ماجستير | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.