Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/4579
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorانتصار كيطان هزاع-
dc.date.accessioned2023-10-18T06:36:45Z-
dc.date.available2023-10-18T06:36:45Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.other372.6114و-
dc.identifier.other25ل-
dc.identifier.urihttp://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/4579-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ديالىen_US
dc.subjectالقواعد النحويةen_US
dc.titleاثر السبر التشخيصي و التبريري في تحصيل طالبات الصف الرابع الادبي في مادة قواعد اللغة العربية و الاحتفاظ بهen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:ماجستير

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
108.pdf460.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.