Please use this identifier to cite or link to this item:
http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/5780
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | نغم خالد جاسم | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-22T05:56:51Z | - |
dc.date.available | 2023-10-22T05:56:51Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.other | 372.6411و | - |
dc.identifier.other | 335ل | - |
dc.identifier.uri | http://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/5780 | - |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | جامعة ديالى | en_US |
dc.subject | تعليم مادة الادب | en_US |
dc.title | أثر إستراتيجية التساؤل الذاتي في تحصيل طالبات الصف الرابع الأدبي في مادة الأدب والنصوص والاحتفاظ به | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | ماجستير |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.