Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/5780
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorنغم خالد جاسم-
dc.date.accessioned2023-10-22T05:56:51Z-
dc.date.available2023-10-22T05:56:51Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.other372.6411و-
dc.identifier.other335ل-
dc.identifier.urihttp://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/5780-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ديالىen_US
dc.subjectتعليم مادة الادبen_US
dc.titleأثر إستراتيجية التساؤل الذاتي في تحصيل طالبات الصف الرابع الأدبي في مادة الأدب والنصوص والاحتفاظ بهen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:ماجستير

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
153.pdf402.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.