Please use this identifier to cite or link to this item:
http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/7264
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | وليد حامد طه الطويل التميمي | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-25T05:58:47Z | - |
dc.date.available | 2023-10-25T05:58:47Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.other | 372.8957و | - |
dc.identifier.other | 418ل | - |
dc.identifier.uri | http://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/7264 | - |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | جامعة ديالى | en_US |
dc.subject | المنهج المدرسي | en_US |
dc.title | اثر استراتيجية بديودي (PDEODE) في تصحيح المفاهيم المخطوءة و استبقائها لدى طلاب الصف الخامس الادبي في مادة التاريخ | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | ماجستير |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.