Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/7488
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorصقر محمد شياع-
dc.date.accessioned2023-10-26T08:28:27Z-
dc.date.available2023-10-26T08:28:27Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.other372.6146و-
dc.identifier.other460ل-
dc.identifier.urihttp://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/7488-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ديالىen_US
dc.subjectالتطبيق الفرديen_US
dc.titleاثر استراتيجية الاصطفاف المنطقي في تحصيل تلاميذ الصف الخامس الابتدائي في مادة قواعد اللغة العربية و الاحتفاظ بهen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:ماجستير

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
235.pdf1.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.