Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/8463
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorحيدر عبد زيد جبر-
dc.date.accessioned2023-11-07T08:24:02Z-
dc.date.available2023-11-07T08:24:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.other372.6227و-
dc.identifier.other563ل-
dc.identifier.urihttp://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/8463-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ديالىen_US
dc.subjectاحساس الباحثen_US
dc.titleأثر توظيف استراتيجيتي التلمذة المعرفية والتوقع في الأداء التعبيري وتنمية التفكير الأبداعي لدى طلاب الصف الرابع العلميen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:دكتوراه

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
307.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.