Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/9612
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorافتخار مزهر علي-
dc.date.accessioned2023-11-19T07:21:17Z-
dc.date.available2023-11-19T07:21:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherو370.15313-
dc.identifier.otherل405-
dc.identifier.urihttp://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/9612-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ديالىen_US
dc.subjectانغلاق الذاتen_US
dc.titleتأثير اسلوبين ارشاديين (تغيير القواعد والتحدث مع الذات)في خفض انغلاق الذات عند طلبات المرحلة الاعداديةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:دكتوراه

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
62.pdf1.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.