Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/9984
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorهاشم مهدي عباس-
dc.date.accessioned2023-11-23T07:03:14Z-
dc.date.available2023-11-23T07:03:14Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.other796.334231و-
dc.identifier.other662ل-
dc.identifier.urihttp://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/9984-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ديالىen_US
dc.subjectالمهاري والخططيen_US
dc.titleأثر إستراتيجية التعليم المدمج وفقًا للنمذجة الحسية في التوافق الحركي وتعلم بعض المهارات الأساسية بكرة قدم الصالات للطلابen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:دكتوراه

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
381.pdf1.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.