Please use this identifier to cite or link to this item:
http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/11257
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ياسر هيمتي جاسم التميمي | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-21T09:38:16Z | - |
dc.date.available | 2023-12-21T09:38:16Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.other | و371.40466 | - |
dc.identifier.other | ل475 | - |
dc.identifier.uri | http://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/11257 | - |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | جامعة ديالى | en_US |
dc.subject | التحكم المعرفي | en_US |
dc.title | تأثير الاسلوبين الارشاديين (فرض المفهوم الخاطئ والتحكم المعرفي ) في خفض الاستعلاء الشخصي لدى الطلاب المتفوقين في المرحلة الاعدادية | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | دكتوراه |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.