Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/4711
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorعثمان سعدون جاسم الطائي-
dc.date.accessioned2023-10-18T08:50:12Z-
dc.date.available2023-10-18T08:50:12Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.other372.6136و-
dc.identifier.other295ل-
dc.identifier.urihttp://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/4711-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ديالىen_US
dc.subjectمادة علميةen_US
dc.titleأثر إستراتيجية التعلم المستند إلى المشكلة في تحصيل طلاب المرحلة المتوسطة في مادة قواعد اللغة العربيةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:ماجستير

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
117.pdf470.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.