Please use this identifier to cite or link to this item: http://148.72.244.84/xmlui/handle/xmlui/8238
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorعصام عدنان سلمان الحيالي-
dc.date.accessioned2023-11-06T05:41:31Z-
dc.date.available2023-11-06T05:41:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.other372.8986و-
dc.identifier.other511ل-
dc.identifier.urihttp://148.72.244.84:8080/xmlui/handle/xmlui/8238-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة ديالىen_US
dc.subjectالاقناع الاجتماعيen_US
dc.titleاثر استراتيجية البدائل في تنمية التفكير المنظومي لدى طلاب الصف الرابع الادبي في مادة التاريخen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:ماجستير

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
269.pdf1.93 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.